Мнения за Applied Nutrition ISO-XP

FHL.BG
От -
0

Най-сетне дойде момента, да изложа моите наблюдения за суроватъчния протеин изолат, в който се влюбвам, след всяка разтворена доза. В това ревю, ще Ви кажа, защо съм толкова силно впечатлен и защо всеки, който залага на качество, му препоръчвам да обърне внимание на Applied Nutrition ISO-XP. Тук не само ще изложа неговите предимства, но и ще спомена един жокер от личен опит, които ще направят изживяването ви с Applied Nutrition ISO-XP още по приятно.


Какви са основните предимства на Applied Nutrition ISO-XP 

Applied Nutrition ISO-XP e суроватъчен протеин изолат притежаващ два сертификата ( GMP, Tested for Athletes). Компромис с качеството, не е допуснат което бива потвърдено от GMP Certificate, което на прост език означава, че вашия продукт бива изработен под строг надзор, като това което е изписано отзад на етикета (Nutritional Facts) бива точно това, което ще консумирате. Този изолат е тестван за атлети от най-висок калибър, като е проверен за субстанции, които са забранени от големите спортни организации. Всичко това на фона, че Applied Nutrition е бранд основан в обединеното кралство Великобритания, където нещата се правят, за да работят и помагат на атлетите и спортните ентусиасти. Закупвайки първия ми Applied Nutrition ISO-XP, лично на мен това ми беше достатъчно за да го тествам, но това е една капка в тихия океан от предимствата на този протеин изолат за това започвам с предимствата.


На първо място започвам с това, защо суроватъчния протеин изолат е на върха на хранителната верига на протеините на прах. Това е най-висок клас протеин, който няма никакви мазнини и въглехидрати в доза, общо взето получавате чист висококачестен белтък. Това не е единственото, което трябва да прикове вашето внимание, при изработката на изолатът нещата не седят като при нормалния съроватъчен протеин, при него се минава през допълните процеси на обработка, които предоставят на продукта много по-бърза усвояемост от организма. На кратко протеинът навлиза много по-бързо в кръвта, където хранителните вещества биват доставени до точно място в точния момент.


1.       Високо съдържание  на протеин

При първата ми проба на Applied Nutrition ISO-XP обърнах кутията и се зачетох в състава. Тогава попаднах на количеството проетин а то беше над 90 % процента. Повтарям 90 %, аз лично не бях пробвал такъв протеин до сега и бях изомен, макар че беше отдавна още помня факта, че го прочетох няколко пъти  докато го приема и не можех да повярвам, но GMP сертификата, който притежашаше продукта ме подцети, че няма за какво да се притеснявам. Лично аз избирайки протеин на прах, търся да си купя чиста и качествена хранителна добавка, която да върши работа на моето тяло, а както е в случая да ми спомоге да повиша мускулната си маса.


2. Бързо усвояване от организма

Нямаше по-голяма причина за мен, да приключа с тренировката поради изгарящото ми желание да си грабна шейкъра и да си разбия една доза от Applied Nutrition ISO-XP, знаех че всяка глътка ме приближава до крайната ми цел. Този продукт е направен да възстановява и да завишава протеиновия ви прием за деня. Неговото моментално усвояване е направено за консумация директно след тренировка или сутрин на гладно.

 

3. Спомага изграждането на мускулната маса

Всички знаем, че мускулът се гради благодарение на всяко мускулно съкращение, съчетано с добро възстановяване след това. Това възстановяване бива изпълнено с качествена почивка и добра храна богата на белтъци. На мен лично ми е еднообразно и досадно да вкарвам в стомаха си поредната порция пилешко с ориз, предпочитам нещо бързо с вкус на шоколадов десерт, което да ме подсигури с една добра доза протеин.


4. Идеален вариант за хора с непоносимост към лактоза и непоносимост към глутен

Applied Nutrition ISO-XP e вашето решение, ако винаги сте искали суроватъчен протеин на прах, но сте получавали неприятно издуване и газово или пък имате непоносимост към продукти които съдържат глутен. Аз лично имам много други любими марки и обожавам техните вкусове, но издуването е често срещано при мен, при Applied Nutrition ISO-XP пиеш шейка и продължавш със задачите за деня без да се притесняваш за нищо.



5. Идеален за хора в режим на изгаряне на мазнини

Ето тук вече, съм сигурен че Applied Nutrition ISO-XP, ще ви свърши чудесна работа. Без излишни калории, никакви мазнини, без захари, това е най-голямото предимство на този протеин, което открих. По време на тежък режим, когато избягвам всякакъв тип сладки и вредни храни с цел отслабване, постоянно ми се въртят мисли в главата за сладоледче, тортичка след работа или просто нещо различно от еднообразното и скучно хранене. Ето го моя жокер, когато ви се яде сладко, в този момент Applied Nutrition ISO-XP е най-силен, хубавият му вкус съчетано със здравословния и градящ мускулна маса потенциал, заслепява всичко, което съм пробвал до сега. Това са 90 калории на доза, за сравнение една лъжица фъстъчено масло е около 120 калории, а там едва ли ще се доближите изобщо до количеството протеин което ще си набавите чрез изолат, пък и да не се залъгваме една лъжица до сега при мен никога не е била само една.

 

Заключение 

Дълго време съм търсил какво точно искам от един протеин на прах, но мисля че Applied Nutrition ISO-XP е нещото на което трудно ще намеря пропуск. Качеството е на лице, потвърдено е от два сертификата. Помага ми да не се издувам и чувствам, като топка по-време на тренировка и през другото време на деня. Съдържанието на протеин е изключително високо и няма излишни примеси, които да пречат на моят режим и възстановяване. Финално искам да кажа, че аз уважавам своето тяло, искам най-доброто за него а това го получавам чрез Applied Nutrition ISO-XP.

Публикуване на коментар

0Коментари

Публикуване на коментар (0)

#buttons=(Ok!) #days=(20)

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да подобри вашето изживяване. Научи повече
Ok, Go it!